Sunday, February 26, 2012

Part time :)

Assalamualaikum

Selalunya saya cuma baca entry orang yang tak sempat nak update blog sebab dah start kerja. Maksud saya part time. And now terbalik, orang pula baca entry saya atas sebab yang sama. Yeeee, saya dah kerja weh. Hewhewhew. Perlu ke saya nak heboh satu dunia? Perlu kaaaannnnnnn? Muahaha *sila muntah

Sekarang saya dah tersangat lah jarang nak up entry. Sumpah takda masa nak mengarang, apatah lagi nak mengarut segala, memang takda masa lah en. Betul lah orang kata, takda kerja yang tak penat.

Walaupun saya hanya duduk memandang keadaan sekeliling, tapi bila balik rumah je rasa macam nak tidur tak bangun-bangun. Kuikuikui :P Mungkin jugak hati saya terlalu kuat nak bayar hutang tido sebab hari-hari bangun awal. -____- Hak hak tui betol, ape punye olang kuat tidoooo.


Otak saya dah terlalu aktif dengan angka. First day kerja dah jadi cashier. Hamboi terkejut beruk tahu. Saya tak reti lansung nak guna benda dekat atas tu. Itu mula-mula, but now is better than before. Sekarang saya dah reti pakai benda yang boleh tekan-tekan tuuuu. ^______^ Sekarang, dia dah jadi bestfriend saya. Hukhuk :P


Bila bosan tangan akan mula tekan benda atas ni. Tekan laju-laju, ngehngeh bajet pro lettuwww. Duduk sorang-sorang dengan cuaca yang agak panas boleh membuatkan saya kroh kroh kroh tahu. Betul ni, I tak tipu. Nasib boss takda ennn. :P

Dan satu kewajipan bagi saya adalah sentiasa peka dengan masa. Tak sabar nak tunggu habis kerja! Huihui Mata asyik tengok jam. Bak kata orang masa itu emas. Bila jarum jam nak dekat angka 5, senyum manjang diaaaaaaa. ^^,



On Sunday saya cuti, hari-hari lain saya kerja. So, hari Ahad saja saya ada masa lapang nak up entry. Tak pun hari Rabu, alaa bantai Wordless Wednesday je kan senang. Hewhewhew :D Tapi, akan ku gagahkan jua meng-update entry untuk kalian semua. :D Kau hadoooo?

Hari ni Ahad esok Senin, selamat bertugas semuaaaaaaaa. Assalamualaikum, Bai. :)

7 comments:

nuruashia said...

amboiiii..bagusnyee die..keje leklok ye dik :)

iyka zulaika said...

best la dapat keje. Iyka tak pernah keje langsung pon. huhu

DAYANG. said...

nuruashia, hehe thanksss :)

Dila azie said...

Hi ! Wah , seronok nyee ! Nak keje jugak , but parents tak bagik laaa (:

DAYANG. said...

Dila azie, hehe pujuk lah dorang. bosan gile kt rumahhhh. -_-

Jay said...

best kan keje??hehehe..lagi2 menghadap benda yg tekan2 tu...Jay dulu tiap2 hari menghadap benda tu..sampai dh hafal mana button yg nak di tekan tanpa mtgok lagi..

naf. said...

dpt gaji,share2 laaa.hikhik