Saturday, April 21, 2012

Happy 2nd Anniversary cinta! :)


Hari ni 21 April rasa macam special sikit daripada hari biasa. Sebab apa hari ni anniversary kita la weh. Huehue Pejam celik pejam celik dah 2 tahun berkahwin bersama sang buah hati pengarang jantung. Hewhew ^__^ Tak terasa betul lah kan. Walaupun dulu rasa macam payah nak kekalkan hubungan. And now rasa macam tak percaya bila dah sampai ke tahap ini. :')

Saya tahu, perjalanan kami masih jauh. Sangat jauh. Sangat bersyukur ditakdirkan masih bersama. Sekuat mana pun cinta kami, jodoh tetap di tangan Allah. Kita hanya merancang dan Tuhan menentukan. Ewah.


Tanggal 31 Disember duaribusembilan saya baru kenal dia, dia juga baru kenal saya. Masa tu saya tengah tunggu result SPM tak silap saya, dia pula baru saja habis PLKN.

Sesungguhnya, saya tak percaya kami boleh bercintan cintun. Kahkah. Sedangkan kami berkenalan dari facebook, ye cinta mukabuku okay. Mata tak pernah bertentang, muka tak pernah bersua. Ku tatap wajahnya melalui facebook saja, melalui pose maut semua tu lah. Hakhak :P

I tot dia anak cincau liau tahu, mata sepet. Rupanya itu anak melayu. Nak pinjam mata boleh? Hikhik Kalau jodoh, hopefully mata anak kita nanti macam papa dia yeee. :P Amboi, gataiiiiiii.

Mula-mula tu, dia add, saya accept. Dia inbox, saya balas. Dia tanya macam-macam, saya jawab. Haah berkenalan lah katakan. Saya terima dia sebagai kawan baru, tak terfikir lagi untuk lebih dari itu. Dia kata dia single, ok orait. No komen.

Lama-lama kami menjadi rapat, dah jumpa dah pun. Agak kerap jugak lah saya rasa. Sebab dua tahun lepas saya selalu travel pergi KK. Our port untuk berjumpa adalah Servay Putatan. Hakhak Nakal sungguh.

Pertengahan bulan empat duaribuspuloh, saya kenal isi hati dia, dia kenal isi hati saya. Maka, 21 April duaribuspuloh kami buka buku baru. ^_____^ ***Toink toink setan merasuk saya jiwang-jiwang dekat blog. Lempang nak?

Ekceli nak declare 19 April, nak sama birthday iteww. Tapi disebabkan kitew ni banyak makan semut tiow tiow, 21 April lah tanggalnya. Hewhew ;') Tak kesah pun sebenarnya, bila-bila pun okay, yang penting satu hati dua jiwa. Hikhik *sila muntah

Dear Mohd Firdaus,
I need you,
I miss you,
I love you,
You're mine forever and ever.
 (Insya-Allah)


Hari ini dalam sejarah saya telah mem-public-kan kisah cinta saya yang tak berapa nak hooootttttt. Kuikui :P That's all, doakan saya dan dia berkekalan ya. Amin. Assalamualaikum.

Thanks for reading this entry.


25 comments:

faizulosman said...

so... sweet!!! sy tak pernah bercinta... huahuahua...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/andainya-rasulullah-masih-ada-ingin.html

Roxy's said...

awwww you both are so adorable together :)

Miss Amateur Cook said...

dayang sentiasa cumil!!! bf dayang seriously mcm cina kalau xtahu die melayu. :)

Ayiesha Sani said...

sweet:-)
semoge hppy selalu dear:-)

EZAD AMIR said...

wahhh sepadan =P

dtg dari blog kembar awak...keh3...

DAYANG. said...

faizulosman, hihihi

DAYANG. said...

Roxy's, tq so much dear. :)

fyka shafie said...

muka pakwe akak macam muka cina la. hihi :D semoga berkekalan (;

DAYANG. said...

Miss Amateur Cook, silap2 tgok anak cina nihhhh. :P

DAYANG. said...

Ayiesha Sani , tq yunkkkk :)

DAYANG. said...

EZAD AMIR, tq. jenguk cni selalu :)

DAYANG. said...

fyka shafie, hikhik tu la, mata dia sepettttt je. :D btw, tq dear.

ell lina said...

congrate dayg...semoga kekal ke ahir hayat..

Jay said...

Semoga Allah merahmati perhubungan korang berdua..insyaallah..amiin..

Nur Amira. said...

tahniah dayang.sweet gile :)

| NURUASHIA | said...

wawhhh..untunglahhhhh dah 2 tahun..
semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin ye dik :)
kawen jgn lupe ajak akak :)

AdilaAzmir™ said...

Happy anniversary dayang:D

♥nurul♥ said...

huhu.laa cinta muka buku rupanyaaa.wewitttt kikiki. semoga berkekalan dayang <3 sweet sgt. sy pun dulu mcm mau mara ja sbb tarikh anniversary nda cantik. trus ckp dgn bf,nti sejala declare.tggu tarikh yg best dulu.beeee bgus btul hHAAHA.tapi last2,buruk jg tarikh dia:PP

Aizatul Japinin said...

epi eniberseeri2 bebeh.. kwin nnt jgn lupa jemput XD

Ardini Izzati said...

Alolo comelnya duorang ni :D

DAYANG. said...

tengkiuuuuuu all bloggie! :)

Nazz said...

semoga berkkalan hingga ke jjg plmin la ea... sweet cople larh..hehe... btw kak dyg jom folloy blog yang xbrapa nak mnarik ni...

http://aziela-shortfunny.blogspot.com/

aimie chan naga said...

hampir serupa ja cerita kita darl~ :D

kenal d fb, jdik kwn, pastu ehem~ xD

tp xterpikir nak declare trikh besh2. hua3! :D anyway, hopely dyg kawin awal dr sis.. wkakakakaka!! xD

NadyaBubble said...

Alahai, sweetnya. Semoga kekal bahagia ;)

PariPari Puteri said...

wiwitt , semoga berkekalan sis . Amin ! :)