Tuesday, May 15, 2012

Bijak berbelanja.


Yeah. i've bought this for someone, tak lain tak bukan for myself. Hahaha Ayat macam nak bagi orang je kan. Benda tomey-tomey memang diutamakan. Wah gituuuu. Kuikui :D


Aku pun tak tahu apa motif aku nak beli earphone, sedangkan aku dah ada sebijik. Nak banyak-banyak pun tak guna, bukan nak pakai dua-dua dalam masa yang sama. Ya dok. Tapi, itu lah sebab minat, suka, tertarik & etc, aku rembat terus. Rilakkuma pulok tuh. Why not? Hukhuk Nampak sangat pembaziran disitu. :P

Luckily, this earphone jauh lebih murah berbanding tempat yang aku pernah tengok sebelum ni (tak nak mention lah tempat tu dekat mana). Untung aku tak beli dekat situ, kalau tak menyesal aku menyesal. Lalala~

This earphone only RM 4.90. Berbaloi baloi orang cakap ^__^ Huahua Yang aku pernah tengok RM 15.90. Fuuhhh nasib tak pergi beli, mahal siot. Beda banget sihhh. Aku dah beli yang murah tak lah meroyan sebab dah beli earphone mahal. Hewhew :) Makanya, awak awak sekalian, sila berbelanja dengan bijak keh. Macam tuan punya blog! :P

Thanks for reading this entry. Assalamualaikum.

5 comments:

Ardini Izzati said...

Haha. Takpelahh berbaloi sbb benda tu comel sangat!

Miss Amateur Cook said...

wahhh murahnye. beli kt mane?

DAYANG. said...

Ardini Izzati, memang comey sgt :)

DAYANG. said...

Miss Amateur Cook, kat Limbang. jauh kutt. hehe

Syakir Rahman said...

uit...comel nyer ^__^